~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Wednesday, October 27, 2010

perahu=hidup aku???

salam.....

bangun je dari tdo..aku trus ngadap lptop...mmg tu kebiasaan aku pon..hehe...naseb baik la ade lptop aku ni..kalu x, mesti aku keboringan gilew...mase aku tdow td...aku trsedar enset aku bergetar(vibrate)..ade msg masuk..msg dripada encik B..entah btol ke x..dia marah2kan aku...aku baca dan trus aku tdur balik..aku pon x sure btol ke msg yg aku dpt td sbb bila aku btol2 trjaga..aku tgok x de pape msg pon..adakah aku trus memadamnya?? argh...slalunya aku x wat mcm tu..setiap msg yg dia bg..aku akan simpan 2,3 ari dulu..mgkin sume tu salah satu drpd part lam mimpi aku..entahla.. aduyai...ape la nk jd ngan aku ni..sampai bila la aku nk trus mcm ni..hidup aku pon dah trumbang ambing...mcm aku duk lam perahu...dah la x reti berenang...x reti kayuh perahu lak tu...tggu masa nk jatuh jew...so..lgkah slamat yg aku kena buat adalah dgan belajar untuk trus bergerak ke destinasi aku....pelan2 aku kayuh...dgn tgan pon x pew..lama2 pandai lah kan...ha...mcm tu lah ibaratnya hidup aku skrg ni..kalu aku diamkan diri..kalu aku lalai..mesti aku dah trjatuh dan lemas...kita x leh undurkan masa..masa akan trus bergerak ke depan...so..aku pon mesti trus melangkah ke depan...mgkin aku perlu buang semua kisah silam aku..dan mulakan dgn hidup yg baru..aku dah terlalu penat..penat dgn semua ni...trima kasih kpd yg sudi hadir lam hidup aku dan mmberi smangat utk aku trus melangkah..aku akan trus melangkah ke depan...aku x kan toleh ke blakang lg...doakan aku berjaya..ok...

No comments:

Post a Comment