~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Monday, April 23, 2012

[SELAMAT B.E.R.T.U.N.A.N.G]

Assalamualaikum....salam satu Malaysia...Peace no war..... ^___^


Alhamdulillah.....semuanya dah selamat... (ape yg selamat ni?? tetibe je...haha)

macam ni citernye...abg teman dah selamat bertunang dengan buah hatinya pada 22 April 2012 bertempat di Kampung Parit Haji Kassim (ingat2 lupa la nama kampung dia...huhu)

dan pada 23 April juga aku telah mengambil cuti (suka2 ati aje amik cuti..haha)
x kira...nak jugak menyibuk kat kenduri tu...maklum je la....masa abg long aku bertunang, aku x sempat balik kampung....tu yg aku amik cuti....ala...sehari je pon.... :)

selesai sudah seorang lagi ahli keluarga aku bertunang...(hey...baru bertunang laaaa...bukannya kawin lagi pon...) haha.....

apa2pun...aku doakan ahli keluarga aku sentiasa bahagia... aminnnnnn....

No comments:

Post a Comment