~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Friday, August 14, 2009

who am i???

adakah korang penah menilai diri korang sendiri??
maksud aku...bolehlah dikatakan mcm muhasabah diri kita...
hm...sebelum tu aku nak memperkenalkan pd korang serba sedikit pasal diri aku ni...
yg mana dah kenal tu bgus lah..
yg mana x kenal ag tu...
nama aku NOR AIN SHAFIQAH BT AZMAN...
umo aku sekarang 20 tahun 9 ari... (hehe...baru lepas dpt kol free..)
hm...nk kata aku ni simple, x jgak..
senang citer, x kenal maka x cinta..ahakz..
korang kenal dulu ngan aku...garenti jatuh cinta...hahahahaha....(gurau jew)
erm.....jiwangkah aku ini???
sume kengkawan aku ckap aku jiwang...hahaha
mmang aku jiwang pon...suke sgt layan lagu jiwang..
kat u ni..aku ada ramai gak kawan..tp x de lah femes pon...huhu
entah lah...i prefer to be alone?? yyy????
aku bkan ape, aku ni kekadang x nk susahkan org...
tp kekadang tu mmg nyusahkan org..pelik gak lah...hehe
tp x pe lah..i just be my self..
sbb tu aku suke duk sorang2..
bukan aku x nak share masalah aku kat kengkawan aku..
tp aku lebih suka diamkan diri...dah duk sorang2..
hm...mak aku kata aku ni mmg keras kepala..mcm batu..hahaha
masa kecik2, aku suke memberontak kalu aku x dpt apa yg aku nak..
teruk gak lah..sampai mak aku bengang...
nk wat cmana..sabar je lah kan..
lg satu, aku x suke org pakse2 aku..
aku ingat ag masa kecik2 dulu..
ade satu program kat kmpung aku..
time tu malam...mak aku suh la aku pakai bju mcm maskot A.L.O.N.G (ala yg ade ct sifir tu..ingat x??)..
dia tringin nk tgok aku pakai..yg aku ni..x mau..
malu lah...nmpak mcm along lak dah...
dah tu aku mrajuk dan memberontak...
smpai kawan aku dtg pujuk aku lam bilik..terus aku x g program tu..huhu..
hm...sekarang dah lain...dah nk tua dah pun..
leh pkir mana baik n mana buruk..
tp...still ag wat bende yg buruk..
masyaAllah...aku cuba kuatkan semangat untuk menambahkan keimanan aku ni..
aku ni manusia biasa...yg x pnah lari dari wat kesilapan..
moga RAHMAT Allah akan sentiasa bersamaku...
InsyaAllah...


No comments:

Post a Comment