~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Sunday, August 30, 2009

BUNYI APE TU?????...alamakkkkkk

pagi ni aku ngan syikin lewat g ke kelas ADN..
sj jew nk melewatkan diri..
dalam perjalanan....
alamak..sandel akuuuu...
tu lah..pakai ag sandel mcm tu...
dah twu ujan...licin...
aku ke depan..sandel lepas belakang...
hehehe...wat dono sudah..
tanpa mmperdulikan sape2 yg sedang usha aku...
ak terus melangkah...(malu lah tuuuu...)
alih2...g sana..lecturer dah masuk..
nasib bek si su dah copkan tempat...

lepas kelas, mcm biasa...aku menemui group assgment aku yg x berapa aku kenali tu..
ade lah 2,3 orang yg aku dah kenal..khalil...hafiz..fizah..sume skali ade 9 org jew..
alamak...khalil terlebih rajin lak..dia g bawak sume buku yg aku pinjam kat library..
tp ok gak lah..at least aku g pulangkan terus jew..dah x nk guna dah pon...
aku pinjam 3 buku pasal ekonomi...
nk dijadikan cerita..dah la aku x pnah pinjam buku..
dah tu..kna g pulangkan sendiri..
kalu mula2 tu..syikin yg tlong aku pinjamkan..
tp dia nk balik dulu..its ok..
aku gagahkan diri utk jd berani..
slumber sudah..hehe..

".....kupulangkan....buku kat library..."
hehehe....nyanyi lak dah...-lagu pulangkan, misya omar..

smpai kat mesin mghantar buku..
eh2..cmana nk wat ni ek??
ha...nasib bek ade arahan nk pulangkan buku...
nmpak sgt lah aku ni bkannya jenis 'ulat buku'
dan nmpak sgt lah aku ni jarang g library..hehehe
hm...aku pon drop lah buku yg aku pinjam tu one by one..
fuh..mcm senang jew...

tggal satu book jew lg...

aku drop........and then..................waiting......................................

tik......tik......tik........tik.......tikkkkkkkkkkk.........

bunyi apekah itu???.......................tikkkkkkkkkkk..........................................
kuat gilerrrrrrrrrrrrr.........................................
what's wrong??????????!!!!!!!!!!!
aku dapat rasakan bunyi tu kedengaran kuat sgt sampai ujung sana pon dengar.....
huh....memang bunyi mcm tu ke ek??..hatiku berdetik..
hm....aku pon dengan muke selambernya.....masih mnungu resit pemulangan book...
tp.................nape x kuar resit...
hah...gelabah gak lah aku..
tp muke still ag cool...huhu

aku terus melangkah ke tempat letak beg...
nmpaknya aku kna gak lah masuk dlm lbrary tu...
aku g ke kaunter...
"semekom abg yg ensem.....( x de lah aku ckap mcm tu pon..)
sy pulangkan buku td..nape x kuar resit pon ek??
pastu nape ade bunyi kuat td masa sy drop??"

dia mintak kad matrix aku...then..

"owh....adik yg manis..(kuakuakua....perasan jew)..
x ape...buku adik kami dah terima...td tu...buku adk tersangkut kot..."

dengan muke manisnyer....aku senyum...hehe..
"owh...ye ke...trima kasih ye abg ensem..."

fuh....nasib bek...maknanya betul lah aku drop book tu td..
just book tu je yg prob..maklum je lah..buku dah berabad katakan..
aku terus melangkah laju ke laluan keluar..
ye lah..nk wat pe tggu2 ag kan..blah je lah..

aduhhhhh...
"kenapa pintu ni x terbuke ek??
camana aku nk kuar???"
malunyerrrr....
dah la ade guard kat depan tu...
aku salah pintu looo....
tu pintu masuk...mmg lah x buke...
dengan muke malunya...aku g kat pintu keluar...
alahai....cmana aku leh silap ni...
kan dah malu...nasib bek x ramai org sgt masa tu...
abg guard tu pon gelakkan aku..
mesti dia ckap..
"hahahah...minah ni x pnah masuk library kew??"
aaaaaaaaaaa......malunyerrr....
ape lg...cabutttttttt!!!!!....

so...moral value nya di sini......selalulah anda ke library..hehehe

No comments:

Post a Comment