~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Wednesday, September 2, 2009

perut oh perut....................

pagi rabu ni mcm biasa....aku kena bgun awal sbb kelas aku kul 8....
ingat nk tdo jew ag...
dah la peyut aku meragam...
aduh....aku kena cirit birit lak...
ni mesti makan nasi ayam masak rendang pedas semalam...
sakit sangat peyut aku sampai nak berjalan pun sakit...
aku gagahkan jugak g kelas sbb nk kna antar assgment...
menahan kesakitan jugak lah aku nk tggu kelas abiz....

"assgment x siap lg????!!!
lor...nape x ckap awal2??" tanyaku kepada group member aku...

nasib bek aku x de kelas...
dan nasib bek gak aku g kelas pg ni...
x pe lah...aku trpaksa korbankan masa study aku (study last minit katakan)...
petang ade mid sem maaaa....
apa lg....khusyuk gak lah aku menaip nk siapkan bende alah tu...
nasib bek aku ade simpan artikel lam paper aritu...
ape lg...copy je lah...
dah la dengan x susun pe lg...

bukan setakat tu...ade yg x buat pon...
alahai...nape 'cik adik' tu x siapkan??
bukan alasan x thu ek..
ke sj2 wat x tahu???
em....sabar je lah...

tp kami yg baik ati ni....letak gak nama dia ( cik adik tu la...) lam list
dengan kerahan tulang 4 kerat yang ada... (2 org je pon)
alhamdulillah...ciap gak...

lepas siap settlekan assgment tu...
aku dapat rasekan yg aku ni demam...
waaaa.....nape leh demam lak??
mayb antibody aku x kuat mcm tuannya..hahaha (is it true?? haha)
apa lagi...dengan kepala aku yg poning2 lalat..
aku pon terus mentidokan diri aku...
maka dengan itu, aku pon ponteng lah kelas process writing...haha...

kul 5 lak ade exam....
gagah gak lah bangun dah menyiapkan diri...
sempat ag usha note2 yang x sempat di usha...huhu...
nasib lah ye...
rase mcm nk tembak je soklan exam tu..
tp kang fail lak aku...sabar ye...
dengan kepala yg poning2 tu...
aku tekun menjawab exam...
tension gak lah bila rase mcm kertas soklan tu terpusing2 mcm kepala aku..huhu..
bila siap je jawab 50 objective questions...
aku terus kuar dewan...
x sanggup rasanya nk nunggu lg...
berjalan pun rase mcm berpusing2 jew...

hm....nasi kerabu lah yg jd pengubat demam dan masalah aku ari ni..
dah lama tringin nk mam nasi kerabu..
aku pon suh la Nab belikan kat DPP Eon tu..
takut gak kang sakit ag..tp x pe lah..nasi kerabu punye pasal...
errrkkkk.....alhamdulillah..kenyang..hehehe...



No comments:

Post a Comment