~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Tuesday, September 15, 2009

ooo...ooo...balik kmpung!!!!

bowink gak pg niii....peyut lak berbunyi2..
ari ni aku bangun paling lewat..
sampai sahur pun terlepas...geram tol...
hehehe...cam bese..alasannya..duk meng-on9kan diri ler...
ish3..teruk tol kan...hahahha

pg ni... ezzah n kikin dah berangkat pulang..
smlam..lia ngan kak ain..
ari ni tggal aku, seha n nab jew...
pg2 lagi terdengar rungutan dari umate aku...

"em..x twu lah nk wat pe..kuar bilik je sunyi...."

ha...korang dengar tu...aku pon dapat merasakannya gak..
sunyi beb...seha pon ckap..

"boring laaa....x sabar nk balik..."

em....sabar je lah ye....
dari riak muke seha...aku dapat rasekan dia dah x sbar2 nk balik..
aku pon sameeee......
tp perjuangan aku lum selesai...

esok ade 2 kelas ag...
nape lah lectrer x nak batalkan jew..
kelas ADN kna g antar assgment pastu just kna punchkad jew..pastu blah..
kelas proses writing lak, lecter nk bincang pasal essay...
em...time org x de lah nk bincang...geram pon ade...

cite pasal ari ni...tggal kami bertiga je lah...
waaaaaa....nak balik gak...
aku kol adk aku smalam...
aku ckap x sabar nk balik...pastu ade ke patut dia ckap..

"ang nak balik ek???...ang mimpi la mlm ni ang balik umah..."

tu masalahnye...aku x mimpi pon aku balik umah..
mase aku ckap ngan dia..dia ngah pasang pelita kat umah aku...
ni yg membuatkan perasaan aku mmbuak-buak nk balik..

kepada family di kmpung....tggu ya kepulanganku ini...hehehe

No comments:

Post a Comment