~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Friday, September 18, 2009

~~~~selamat ari raye....!!!!!~~~~

salam sume...
baru ari ni aku dapat nk post entry baru...
kalu x awal ag aku nak wat..tp x dapat tenet lak kat u..
sabar je la..
alhamdulillah aku selamat tiba ke kampung..
letih mmg la letih...tp rindu aku pd kmpung halaman terubat..
cewahhhh...poyo je kan..
kali ni aku x leh nk pot-pet lama2..
aku ni pon curi peluang dtg ke cc..hehe..
dtg pekan ngan ayah aku...

em...aku nk amik kesempatan nk ucapkan selamat ari raye kat sume yang mengenali aku...
aku nk mnyusun 10 jari kaki n 10 jari tangan nk mintak maap kat korang...
kalu aku ade wat silap..maap ye...
jangan lah pendamkan dlm ati tu tau..
maap ler..tahun ni x de kad raye..

em..kalu sudi...dtg lah beraya kat umah aku...
pintu umah aku sntiasa terbuka untuk korang...
kalu dtg umah nanti..leh la rase masakan aku...hehehe..

k lah...aku x leh lama ni...
jumpe lg ye..
aku nk out dah ni...
ok..
~SALAM LEBARAN....~


No comments:

Post a Comment