~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Sunday, September 27, 2009

x de mood nak citer........

"SELAMAT ARI RAYE SUME.......MAAF ZAHIR & BATIN YE....."


--lama asenye aku x update blog aku ni...entah lah...
--ase malaz lak....huhuhu..
--raye kali ni mcm biase la..pakai baju rayew...(mmg la kan3..hehe)
--em...sowy lah...x de mood nk citer pnjang2...



ni pic masa pg rayew....sume ni family aku...serba biru gitu...
--belakang-dari kiri...pak lang abu, my dad, ammar, paklang jan, adib,iwan, pakngah, paan.
--yg baju ijau tu..blakang skali tu abg aku..ee
--kat depan-hada, misz loving(aku ler),maklang, opah, my mum, acu, makngah dan aiman..
--kat depan skali..ijan dan adk aku..aizam..



yahuuuu....jom mandi air terjun....
raye2 gak...tp enjoy2 gak..hehehe
bkan pe..nk ilangkan tnsion...
masa ni aku g raye yg ke-3 lah...
tu pon sbb spupu aku balik...
deme ajak g...apa lg...ikut je lah..



eh3....adik...wat pe tu???...
jaga2 tau...batu tu licin...



suasana tenang dan mendamaikan...hehehe





ade yang duduk...tgok jew...berenang...main air...mcm2 stail..
.
.
.
.
.
.
.
.
the end....hehehe...
tu je lah yg aku nk pot pet kali ni..
memandangkan aku x de mood sgt...
aku pon nk caw dulu lah...
hehe...
tata

No comments:

Post a Comment