~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Saturday, September 12, 2009

jom shopping rayerrrr......

==sowy ye....lame x update blog....==
~
~
~
"selamat ari raye...aidilfitri yang mulia........lalalala...."..
yea...yea...nak rayer....
brsemangat tol aku nk sambut raye kali ni...
x twu lah nape....

same ngan raye yg lepas2...
aku mengambil peluang shopping raye....
sonok tau dapat cuci mate...
banyak baju yg cantik2...
kejap nak yg merah...kejap yg biru....
last2....nak purple lak dah...
aku ase mcm nak beli sume jew...hehehe
bajet duit banyak lah konon...

oleh krana bekalan tenaga lam badan yg x banyak (sbb pose)..
aku, ezzah, seha dan syikin kuar ke alor star..jauh gak tu...


~akuz dan seha~



~kikin dan ezzah~



korang nk twu x papa yg aku beli??? hehe
jeng...

jeng...

.
.
.
.
.
jeng.................


ni kasut high heel aku...x mahal pon..
ini je yg aku brkenan dr banyak2 kasut..bedal je lah..huhu
.
.
.
.
.
.



ni yang paling aku teruja skali nk beli....
brkenan ngan baju ni...aku pon terus beli...
actually bnyak sgt pilihan kat first lady tu....
x cya...korang g tgok sndiri....
rase nak beli sume jew..hahaha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



yang ni lak...skali ngan selendang...
masyuk x???
hehehe......
purple gituuuu.....
caya lah.....
.
.
.
.
.
.



just 4 u mum.....
baju kebaya ni aku belikan utk mak aku...
sepesen gitu ngan bju aku.....
.
.
.
.
.
.
.



inilah hasil membeli dan membelah aku...
kuikuikui....
.
.
.
.
.


anggaran sume tu...lam 200 jew...
murah kan...hehe...
.
.
.
.


ha.....ni lah dia....
x sabar2 nk pakai bju raye...hehehe....


sampai sni je lah...ni pon dah trtunggak brabad lame nk update
hehehe...
tahun depan kita g shopping same2 ag yer....
hehehe....

No comments:

Post a Comment