~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Monday, November 16, 2009

o-o-o-hari esok hari aku merdeka.....!!-o-o-o

--korang teka aku ade kat mana skrg ni....??..
--hehehe...(bajet leh jawab je..)
--aku ade kat makmal komputer...erm..
--abz exam je..trus datang cni...
--actually exam x abiz ag...sok last paper...
--doakan aku ekk...
--pastu..bnyak ag kerja yg aku kena wat...nk cite skrg..cam x smpat lak...
--esok2 je lah aku hupdate-kan..heh
--geram tol lah..
--kenapa lah wireless asyik x ade je...??
--tgok la..kalu x, x pyah la aku susah2 dtg lab utk on9...
--naseb bek lab dekat je ngan bilik aku..
--tp berlangkah-langkah gak lah baru smpai..huhu
--rindu asenya nk jenguk blog aku..tu yg snggup dtg tu..
--kalu korang nk twu...esok aku MERDEKA!!!..
--tu esok la...perjuangan masih belom selesai..waaaaaaaaaaaaaaa.. :(
--nmpaknya mate aku ni perlukan rehat..(ngantuk weh...-semalam stay-up nk exam...)
--dont worry...nant aku hupdate ag ek..tata....

No comments:

Post a Comment