~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Monday, November 2, 2009

tikus...labu....dan aku????

study...study....study...
itulah yg sepatutnya aku buat...tp sempat ag mengonlinekan diri...hehe..
sekali sekala aku jenguk gak blog aku yg dah brsawang ni...

"mcm tikus membaiki labu..."(ade ke pepatah tu...??..belasah je lah labu..)
yg aku paham...maknanya...makin di baiki..makin x jd...
apa kaitannya tikus...labu...dan aku??
erm...sume tu ade kaitannnya dengan aku dan blog aku ni...
korang prasan x yg blog aku dah ade 3 column???...hehehe...
tu pun atas usaha aku mengupgradekan blog aku ni...
hm....3 hari 3 malam aku berusaha utk wat 3 column...(gigih la konon..)
dalam masa 3 hari tu jgak lah blog aku ni brtukar wajah...
kejap jdik senget sbelah...atas..bawah...
sampai post aku pon ilang....
ingat nk biarkan aje...tp...aku still x puas ati...
org lain wat elok aje...aku pon kna wat bg elok...(sbb aku yg mulakan ...hehe)
aku pon x tahu brapa kali aku tukar HTML...
last skali aku try lg...akhirnyaaaa....
jeng
jeng
jeng...
jadilah 3 column...bende senang je..
aku yg fikir susah2...huhu..
haaa...baru puas ati...

cakap pasal stdy td x abis lg....
tu lg la....exam dah nk dekat....
ape tggu lg...x reti2 nk stdy kew???..(perli sket kan..hehe)
jadual aku nmpak mcm relax...tp..bg aku tu pon dah tnsion..huhu..
8 nov - undang2 perniagaan..
10 nov - statistik gunaan..
11 nov - hubungan etnik
16 nov - asas kewangan
17 nov - kreativiti dan inovasi...

tgok...ade 2 kali berturutan...naya aku..huhu..

aku nk wish gud luck kepada sume member2 aku yg nk amik exam...
wish all of u get excellent result!!!...(me too...hehe)

No comments:

Post a Comment