~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Friday, January 15, 2010

"BuKaN aKu X nAk"

bukan aku x nk update belog aku nih.....tp belog aku nih yg xnk aku hupdate... (bley x mcm tu???....) hehehe....
arap2 alasan aku tu muna'sarawak'.....hehehe...(asyik sabah jew....) huhu...
ntah pape kan....
actually...aku tepi...(tengah/sedang) keboringan....
so...aku jengah2 la belog aku ni....rindu lak dah....
bnyak citer yg aku nk share....tp entah la...x de mood nk menaip....
(arap belog aku ni jgn marah ek dengar luahan ati aku nih...)
bukan sengaja taw....
nak kata free....x jugak....bz gak lah...
asyik2 meeting......entah bila la nk dating lak...kuikuikui...
sabar je lah yew....


aku pon x tahu nk wat post ape...
tp yg surenye...tangan aku duk menaip....
aku taip je lah apa yg aku rasa aku nk luahkan...
atleast aku ade tempat nk bercerita....nk share citer....


kuliah pon dah start....so....aku pon kena start stdy...
mcm2 lagi.....
dah la sem ni pendek.....bnyak yg aku kena catch-up lah...
bnyak asaiment kena g enterview kat luar....adus....
arap2 aku tabah dan bersemangat untuk menempuhi semester ni...

~miss u so much.....~

No comments:

Post a Comment