~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Tuesday, December 15, 2009

>>|| sejenak di TAMAN KERA ||<<

kali ni aku nk bawak korang melawat kat taman kera....
nama taman ni adalah TAMAN PAYA BAKAU....bertempat di jalan menuju ke Lumut, Perak...di Persiaran Venice...

aku panggil taman ni taman kera sbb taman ni banyak kera....tp time aku g...x de pon...
mgkin kera tu tdo ag kot....
mana x nye...aku g lam kul 9.30 pg...
ish3....lewat tol kera tu bangon kan...hehe
sj je nk ilangkan boring....so, aku pon g lah jalan2...
nama pon jalan2...so dari pejabat acu aku....
aku jalan kaki g taman tu...
dokat jew....
sambil2 tu leh la xcercise...hehe..(x de maknanye...)
.
.
jom layan pic bawah ni....
.
.
.
.
.


....signboard TAMAN PAYA BAKAU....



mmg x de org lagi...hehe....
.
.
jom masuk dalam...
.
.
.
.
.
.


selamat datang.........hehehe...jemput masuk...



belom pape lg....aku dah posing..hehe...



taman ni baru je diperbaharui...tu yg nmpak cantek sket...kawasan dia pon luas sket..




....air laut pon ngah surut...



...betol2 surut kan....banyak lumpur...




siap ade jambatan gantong lg tu....gayat.......



...posing sket sbelah pokok ni...




...cantek kan............mcm lukisan lak dah..



...pelawat lain yg datang melawat taman kera....


...kalu x paham...bace lah penerangan ni ek...hehe


...cube teka ape tu??....



...misz loving yg suke brposing...huhu





===walaupon x best sbb x de kera...tp x apa...
at least aku x perlu berlari bila nmpak diorg..hehe ===
.
.
.
.

--sekian sja lah dari aku...(misz loving)...--

--c uolls again...--

--wsalam--

No comments:

Post a Comment