~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Wednesday, December 9, 2009

sekarang aku jadi kerani..tahu tak...???

--jgn terkezut bila dapat tahu aku asik on9 je lam minggu ni...
--ni bukan bband aku lah...
--tumpang yg makcik aku punye...so ape lg...jgn lepaskan peluang...hehe
--nk tahu x...skarang ni aku ngah 'berkerja' kat opis...
--tu lah korang...x tahu...meh sni chek nk habaq sket...meh..meh...
--pssss....kena bisik dekat sket...
--skarang ni aku jd kerani yg x bertauliah kat APAI ENGINEERING SDN. BHD. yg bertempat di Persiaran Venice Utara, Lumut, Perak....
--kat sni dapat wireless...tp low lah...so..aku bedal guna bband acu aku...
--sebenarnya aku datang kat umah sewa mak sedare aku (acu) kat Manjung...
--sj je nk jalan2...hik hik hik....
--agak lama gak lah aku x datang sni...maksud aku umah acu aku tu...
--erm....yg bestnyew....aku dapat on9 ari2....
--ade gak yg x bestnyew.....
--aku kna bngon awal pg sbb aku kna ikut dia mai opis....
--ni kalu aku kat umah...jgn arap lah nk bangun awal2...hehehehe...
--ade ag yg x best....boring gak lah...
--duk opis jew...ngadap laptop aku nih....
--boring..boring...

=p/s: gud luck to mr. Bob yg start exam ari ni......chaiyuk3...!!!

No comments:

Post a Comment