~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Friday, December 11, 2009

::aku rasa..........::

1.Ape perasaan anda sekarang?

+boring.....ase nk balik umah..hehe..


2.Saya nak makan?

+masakan mak.....


3.Saya tak suka?

+bila dia datang balik cari sy...*guess who..huhu


4.Impian saya?

+nak jd jutawan millionaire....hehehe..insyaAllah..


5.Haiwan yg saya tak suka?

+lipas...katak...cicak..eeee...x shuke betol


6.Saya harapkan?

+impian sy akan tercapai....insyaAllah


8.Saya pada 10 tahun akan datang?

+insyaAllah jd uasahawan yg berjaya...dah kawen....ada anak..huhu...(gatal sket)..


9.Handphone saya adalah sebuah?

+penghubung sy dan dia...hehe


10.Saya pernah bercinta sebanyak?

+3 kali..hehe..btol kew??


11.Saya suke pada?


+apa2 yg menarik hati sy...sy suke lah..hehe


12.Kawan2 saya?

+sangat ambil berat pd sy....(thats why sy bertambah berat..hikhikhik)


13.Pernah dikhianati?

+emmm....entah la...


14.Ape yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?

+x buat apa....biorkan dia jew....(ade aku kesah????...hahaha)


15.Senaraikan 8 org untuk di'tag'

+seha
+shikin
+lieya
+ezzah
+??

+??
+??
+??


No comments:

Post a Comment