~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Friday, December 11, 2009

++KEPUTUSAN PEPERIKSAAN AKU.....++

korang dah check result exam kew???...
camana???....arap sume dapat result yg baik...

alhamdulillah...result aku sem ni ok sket dari sem lepas...
ade jugak yg aku x puas hati utk result sem lepas....
tp nk wat cmana kan...benda dah jd..
dah x sempat nk semak balek...
tp mungkin untuk stat gun ni senang sket dari statstik...
bg aku...stat gun ni susah gak lah...
susah dari statistik biase....entah lah...mgkin nasib aku....
itu usaha aku...so dapat lah mcm tu...kan...

insyaAllah...aku akan cube mantainkan result aku tu....
bermakna....aku kena tmbahkan lg usaha aku...kan3...
chaiyuk3....untuk sume kengkawan aku dan juga diri aku ni...hehe..
chaiyuk3 juga kepada mr. Bob yg ngah exam tu...hehe...

No comments:

Post a Comment