~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Friday, November 5, 2010

[AKU NAK D.I.A T.A.H.U...]

salam....camat pg............

ari ni awal2 pg lg aku dah ukak belog aku....entah la...tangan ni gatai ja nk taip kat cni..apa yg aku nk taip pon x taw la..aku just taip apa yg aku ngah fikirkan...bg aku..x sume masalah kita leh share ngan orang lain...ade yg kita kena keep sendiri...siyesly...susah aku nk percaya pd seseorg...aku akan share kalu aku betol2 yakin yg aku leh share ngan dia...sbb...aku paling pantang kalu rahsia tu dibocorkan...nama pon rahsia kan...asenya x perlu kita canangkan masalah orang pada orang lain...



pepagi yg indah ni....dengan ujan yg renyai2...aku nk share tentang kisah CINTA aku...asenya ni bukan kali pertama...
bagi aku..lantak la dia nk kata apa tentang aku....aku sedar aku x layak nk mencintai dia...tapi aku nk juga buat muka x malu...aku nk bgtaw kat sni...dialah lelaki yang aku sayang...yang aku cinta...disebabkan kebodohan aku...kini aku x mungkin akan dapat kembali cinta dia..aku sedar sume tu...salah aku jugak...memang betol aku terlalu sygkan dia...tp aku x berhak untuk terima cinta dia..nape aku perlu nangis?? air mata aku x henti2 kuar bila aku sedar yang aku x mungkin dapat kembali pada dia...memang aku yang merelakan dia pergi...tp hakikatnya aku cuba memaksa diri aku...demi kebaikan dia..aku nk tengok dia gembira...aku harap sangat aku dapat balik pada dia...tp jangan bermimpilah...


1 comment:

  1. hai ika..hehe,..
    seha nie..saje gedikss gune farah punyer,.,hu33

    ReplyDelete