~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Thursday, November 4, 2010

[ EMPANGAN VS. E.X.A.M ]

camat petang....
kali ni aku nk gak share citer kat lam blog aku ni...kalu dah terlebih rajin..sehari 2,3 kali pon aku leh update..hahahaha....

aku nk kabokan disini yg aku duk ase kaciwa lg..dan kali ni bertambah lg...ish3...x abiz2 ngan kaciwa kan..kali ni pulak aku kaciwa sbb x leh nk balik rumah...ade sumber report kat aku yang jalan kuar dan masuk u ditutup..ade empangan air dibuka..so...aku dan kengkawan yg lain dah tersadai lam uum ni...xleh p mana2...duk ngah syok2 on9 td...gempar lak sal jadual exam dirombak..exam sbelum raya haji sumenya ditangguhkan...daripada aku abiz exam 3 aribulan disember...dilanjutkan lg smpai 12 disember...sungguh mencabar kesabaran aku okey...
so..kesimpulannya...aku start exam..24,27 nov...1,2,3....10 dan 12 aribulan dis...sungguh lambat..

spoil gak la semangat aku nk balik jumpe yg tersyg..hehehehe...

No comments:

Post a Comment