~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Sunday, October 18, 2009

..segalanya dah terlambat..

...hai hai hai....

ni ngah bengang ni...ade nmpak x muke aku ngah bengang??..(bajet leh nmpak)
nape ek aku bengang??
nk thu ke???
em...aku bengang ngan blog aku ni lah...(cian dia...jgn majuk ye cyg..)
x de lah..
pg td...aku semangat nk post entry baru..
baik punye wat karangan...tetibe...
hah...hilang...????
mana yg aku taip td??..
upenya aku trsilap tekan...abiz sume trpadam...
tu yg bengang sket tu..
last2...aku off trus laptop aku...puas hati...(tipu jew...still marah ag)..
em...marah aku ditambah lak dek cik abg aku..(mr bob)..
biase lah tu...gaduh mesti ade sket2..kan kan kan...
dah la aku ni kuat majuk...(sabar ye abg...)
ade je yg x kena...
aku ni pon satu...sian lah sket kat cik abg tu...dah la dia demam..
em...ayg mintak maaf ye syg...(ngan muke yg x bersalah..hahaha)
-
-
-
bangun pg td...aku terdetik nk on9 ym...
pelik gak..slalunya sesape yg antar msg time aku off9...msg tu akan masuk lam enset aku..
tp..mybe ade masalah teknikal kot...(sukeee nk salahkan org lain..hehehe)
tetibe ade off9 msg..dari...jeng3...biarlah rahsia..

"asslamualaikum...syg online lah..abg rindukan syg...please"
(lebih kurang gitu lah bunyi msgnye...eh2, ade bunyi kew??)

em....msti korang pkir msg tu dari bf aku kan...tp bukan...
dulu aku pnah mgharapkan dia..tp tu dulu...
aku trfikir jgak..utk apa dia kmbali???
segalanya dah terlambat...
aku pon x nak bg apa2 harapan pd dia...
aku harap dia akan faham....

em...itu ke yg buatkan aku x de mood??
aku pon x sure lah...
tp yg sure aku nk kna g siapkan asaiment aku...

...bye bye bye...

No comments:

Post a Comment