~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Saturday, October 17, 2009

show yg keberapa entah......

pertama-tama sekali...
1
2
3
aku (misz loving) nk ucap..
happy deeparaya kepada sesape yg balik beraye...hehehe..

mcm biase lah...bila cuti...geng2 aku akan pulang ke umah masing2..
kali ni mcm biasa jgak..tggal lah kami bertiga..(misz loving, misz seha, & misz nab)

akibat terlalu busan...aku pon ajak lah misz along kuar...
wlaupun ari ujan...kami gagah gak kuar..
entah lah...hatiku ini mmberontak nk kuar...
nk wat cmana...brcadang nk g jalan2 kat kelantan..tp x jd..
aku anggap sume tu bkan rezeki aku...

bangun pg...aku terfikir...
aku nk kuar gak....tp nk g mana???
em......kbetulan misz along bg cadangan...
aku pon ape lg...jom aje lah..
busan dol....
lama asenya x g karoke...
wlaupun stakat karoke d changlun...
tp x ape lah..
janji aku dapat kuar..hehe
lame gak lah kami membingitkan suasana d tempat karoke tu dengan suare 'merdu' kami..
huhu...dari kul 2.24-6.00 ptg...(lame kan...skali shopping la...huhu..)
sume skali 11 buah lagu yg didendangkan oleh misz loving & misz along...
kuikuikui (bajet cam artis lah tu)......
mcm wat show lak dah.....hahaha
antara lagu yg kami nyanyi...
matahariku, bila kau kata kau syg, saat hilangnya cintamu....lg????..
(lupe lak...bnyak ag lah)...

-------------------------------------------------------------
puas hati bila dapat kuar karoke...
ingatkan nk kuar ag ari ni...
nk g tgok wayang....ngan rohaya...(misz roy)
tp x de mood lak dah....
sowy ye cyg...len kali kita kuar sesame k....

kepada cik abg aku (mr. bob).....

"ayg mntak maaf.....
ayg bkan salahkan abg dngan apa yg terjd...
tp ayg x dapat mnerima knytaan tu...
maafkan ayg...
ayg faham prasaan abg...
ayg x patut jauhkan diri dari abg bila abg dlm masalah...
tp..........hati ayg x tnteram...
ayg doakan moga abg bnyak bersabar....
sumenya terjadi diluar dugaan kita..."


msti korang trfikir bsar sgt kah maslah bf aku ni...
actually...umah sewa dia kna rompak...
aku tumpang simpati pd dia...
dan aku tumpang sakit hati pd perompak yg rompak umah dia tu...
moga perompak durjana tu cepat ditangkap pak polisi...
amin.....

--sekian berita jam 4 ptg...

p/s: berhati-hati & berwaspadalah dimana jua anda berada....ok







No comments:

Post a Comment