~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Friday, October 9, 2009

lari berkejaran kesana sini....

camat ari-ari sume....
kenapalah aku ni rase makin dekat ngan exam..makin malas rasenya..
hurm....Ya Allah..kuatkanlah hatiku untuk melawan smua ini..
sblum tdo...dah trfikir...nk bgun awal pg sok..nk stdy...
tp...x de maknanya...lajak tdo lepas bgun subuh...
astagfirullah..apa nk jd pon xtau lah...

minggu ni plak btul2 mencabar kesabaran aku...
maklum je lah...makin dekat nk exam...makin tension...
tambah2 ag ade 2 projek yg sedang menunggu...
adus.....sabar je lah..
mana nk dikejar ngan study..projek ag...
terpaksa lah aku lari berkejaran ke sana sini...
pergi cari sponser projek...
mula2 kat expo konvokesyen....
pastu...kat mall......
g plak kat pejabat COB....
erm....

untuk projek ptang ni lak...
kna masak bubur lambuk...
jenuh aku mencari mana resepi bubur lambuk...
ketua AJK aku dah fening kepala...
abiz sume anak buahnye fening...
termasuklah aku...hehehe...
untuk projek arini...
aku doakan sumenya berjalan lancar..
amin.....

erm....cik abg aku dah perli2...
katanya...
"yg duk bz2 ni...(pasal projek..)
ade masuk exam kew???"
dia pasan aku duk kesana sini....
exam dah nk dekat...
malam sok exam paper process writing..
insyaAllah..aku akan berusaha.. hehe

adus...nmpaknya batery laptop aku dah jeles kat aku...
terpaksalah aku benti di sini...x bawak charger lor..huhu..
jam dah kul 1.30 p.m.
lepas ni kna trus brsiap utk projek ptang ni...
chaw dulu yer.....tata

No comments:

Post a Comment