~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Saturday, December 4, 2010

[A.Z.A.B A.P.E E.K]

4 dis---8.00pm

1
.
.
.
2
.
.
.
3
.
.
.

hari ni kita blajar mengire yeee.....hehehe....

yahuuuuu......dah lepas satu azab...



azab ape ek???





azab menjawab exam laaa...agagaga...

almaklum je lah...3 ari berturut2 lak tuu...

dan hari ni aku relax dgn senang ati....tanpa buku..hahaha

tp aku x leh la lalai....pas ni ade 2 ag paper...

ASPEK PERUNDANGAN DLM KEUSAHAWANAN & INTERNATIONAL BUSINESS

berat gak 2 subjek tu...kalu timbang...berkilo2 taw..hahahaha

x sabar asenya nk abiz 12 dis ni...

dah x sabar nk balik umah...nk rehat puas2...hahaha

ok lah...nk smbung meng-on9kan diri...hahaha..

itu je lah koje aku skrg ni....

daaaaa...

p/s: boleh pandang2....
jgn pegang2...
duduk renggang2
bertambah sayangggg...
biar malu2..
biar segan2
kerna malu itu..perisai orang beriman...

No comments:

Post a Comment