~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Saturday, December 11, 2010

[TOLONG L.E.M.P.A.N.G]

hooraayyyy....!!!!!!!!!!





hoooraaayyy....!!!!!





hooorayyyy....!!!!


ish....xcitednya aku.....amboi...x sedar diri ek...awk tu ade exam pg esok....
twu la paper last....tp exam x abes ag okeyhhh....(tlong bg lempang sket...hahaha)
esok aku akan berperang habis-habisan ngan paper last aku...
ASPEK PERUNDANGAN DLM KEUSAHAWANAN...
hope aku leh jawab dgn jayanya....
asyik mengeluh....barang2 bnyak...
malas lak nk kemas...nk kena angkut g stor....bnyak pulak tu....
ape kan daya...esok kena berhempas pulas mngemas dan mngosongkan bilik okeyhhh...
sambil mmbaca nota...leh plak aku mngon9kan diri....adoiyaiii.....
kasi pelempang sket...dusshhhh..(hehehe)
ok lah....lepas sudah rindu nk post entry lam belog aku yg tercayang ni...
nk lepaskan rindu pd nota2 aku plak....
selamat pulang kepada cik seha dan cik farah...moga selamat sampai...dan esok...cik ezah pula...cayang korang!!!!
tinggal lah...aku...cik lieya..cik shikin dan cik bella yg meneruskan sisa2 di utan sintok ni...huahuahua...




SALAM SAYANG UNTUK SEMUA YG MNGENALI AKU....

No comments:

Post a Comment