~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Wednesday, December 8, 2010

[LEAVE ME A.L.O.N.E]

please....leave me alone.... :(


please


please


please!!!!
.

.

.

.



owh my ym....tagged...fb...and so on....



hahaha...ape da....nape la ngan aku ni kan...


jiwa kacau



serabot




keliru




tension



angau???



entah laaaaaa....

nyah kau jauh2 sume prasaan tu....

yg aku nk dlam kepala aku just semua nota2 yg nk masuk exam...




SINGLE




single




SINGLE



single???




SINGLE





boleh ke aku single???

arghhh....aku masih ada kwan2 aku...family aku...



boring




sunyi





takut




rindu





sayang??




aku perlu kuat nk berhadapan dgn sume prasaaan tu....


biarlah masa yg mengubati segalanya...


wat pe nk risau....

KALU DAH JODOH X KEMANA....



insyAllah....yakinlah pdNya...







sudah...sudah...sedarlah diri tu...g lah study...hahaha

sudah x sabar nk balik....ondaway mengemas barang2....

No comments:

Post a Comment