~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Monday, February 27, 2012

[ADE S.T.O.R.Y]


morning peepssss....cmana arini?? adakah lebih baik dari semalam??
hope mcm tu la....(walaupun semalam kan cuti...duk umah tidoq je kejenye...huhu)

well...xde bnyak benda yg aku nk share kat sni....
just a liltbit story sal shopping time...(almaklum je la...duit pt dah masuk)...
so...bnyak la benda yg dah disenaraikan lam kepala otak ni....btw...xlupa jugak utk membayar utang piutang kat ceti yg x berdaftar....hiihii...


alkisah.....aku ngan nik seha...my housemate-merangkap rumate....g bershopping ke
Berjaya Times Square....

benda yg aku beli...
-2 pasang kasut
-aksesori
-2 helai kemeja
-eye liner
-make up cleansing
-deodoran



totalnye......u guess la sendiri....hik hik hik.....




but.....ade story di sebalik barang2 yg aku shopping tu.....
tu la....lalai sangat...aku leh plak tertinggal barang2 tu dalam toilet di tingkat 2....padahal time aku sedar tu...aku ngah bratur nk beli tiket wayang di tingkat 3....apa lagi...lari berkejaran lah aku.....serik lor bila barang2 shopping aku tertinggal....naseb baik elok je terletak kat lam toilet tu....fuhhhh....



tp yg menariknya...kitaorg siap ade "pemandu pelancong" tau....baru je kenal masa lam monorel..namanya adik ecah (bukan adik ecah yg lam citer seram tuuuuu).....thanx ye dik sbb guide akak2 ni...kalu x....jalan nk naik monorel pun x jumpe...huhu

dan x lupa jugak.....
aku ngan rumate aku sempat gak menonton wayang....

jeng




jeng




jeng







i leh bagi 3.5/5 bintang la....besh gak la...bnyak unsur2 kelakar....
tengok jgn x tgok....hehehe...


ok lah dear.....c u again.....


2 comments: