~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Tuesday, February 21, 2012

[EFFECT O.R.G.A.N]

assalamualaikum......mowningggg!!!

pagi2 lagi aku dah tenyeh2 idung ni.....atoi la...apsal la arini rase lain mcm je idung aku ni...
bukan stakat idung je...tekak aku...suara aku.....ase ade something yg mengganggu ketenteraman organ2 aku tu...huhu.....myb sbb badan ni letih sgt berjalan2...bershopping2...hehehehe...
alahai....xmau la sakit2....xnak la selsema.....nak wat keje x selesa la.....(ni mesti effect suhu kat lam bangunan ni....sejuk dow.......sabor je la....dah la cuaca x menentu...hari2 ujan...arini x taw lak ujan ke x...tp mendung je.....

ala.....STEADY je la.....huhu..





mood ngah baik ni.....

minggu ni tukar unit lain lak...under franchise department gak...ni retail modernization unit plak....arap2 bnyak benda yg aku leh blajar... :)







tata sayang........ <3

2 comments:

  1. syok tak duk KL ??
    hang jgn merayau2 sgt..bahaye :p

    ReplyDelete
  2. syok sbb bnyak tempat leh g....tp aku g ngan rumate aku je...klu x kuar ngan dia...aku duk umah je la...x brani nk kuar..huhu

    ReplyDelete