~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Tuesday, February 28, 2012

[TAK M.A.S.A.K]

aku terperasan badan aku ni makin naik lor....
mana taknyee....asyik makan je...
atoi la....aku bukan leh kalu duk kat umah..
mesti kpala ni pikir nak masak je...
then...kalu masak...mesti la kena makan kan...
sampai rumate aku pun ckap nak diet...
thats mean...dia xnak la aku masak slalu lah kan...
(mentang2 la aku masak x sedap...huhu)..

myb aku pun kena paham lah kan....
myb lepas ni aku kena kurangkan aktiviti memasak....
myb just masak bila ari cuti je....huhu..
myb aku pon kena diet gak...(yeah..itu yg sepatutnya..)

tapi tu la...aku smpai rumah pun lam kul 6.30 ptang..
dah tu..rehat2 jap....masak...mandi...solat...
dah tu...kul 8 baru leh makan kan....kan dah lewat tuuu...
patut la badan pun naik semacam je...
kalu hari2 mcm tu...lam seminggu gemok la akuuuuuu...huhu...




wanna changeeee???






just wait......








wait....









and wait.....












then....same2 lah kita tengok resultnya nanti....












-terlalurindukanmu-

No comments:

Post a Comment