~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Thursday, March 1, 2012

[HARI H.A.R.I.]

morninggggg.....

mari kita mulakan pagi ini dengan Bismillah dan senyum selalu....
moga sinar pagi ini akan membawa seribu keberkatan dalam hidup kita....


hari ini 1 Mac 2012...
hari ini jugak hari jadi adk bongsu aku-AIZAM....(wish him happy bufday-12 years old..)
hari ini aku terfikir...hadiah apa nak beli kat dia...
hari ini aku duduk kat ofis je...tak macam semalam..

semalam 29 febuari 2012...tahun lompat kan...tp x smpat nk update belog ni...
semalam aku ade site visit...
semalam keje aku g merayau je...sampai ke Shah Alam nun....
semalam aku x wat pape pun kat ofis ni...
semalam aku makan banyak..kopitiam, de' Abang...putu bambu...makan kat umah ag...

esok hari jumaat
esok nak balik kampung tp xleh balik...kena tggu lusa...
esok nak g survey enset baru....hehehe....
esok.....datang ofis mcm biase laaaaa...kikiki




-ngah xde idea...tu yg aku merapu meraban...hihi...

tata sayang......

No comments:

Post a Comment