~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Thursday, March 8, 2012

[CARI I.D.E.A]


camat petangggggg........



dah 2 hari aku mcm duk relax je....sejak kena tukar tempat duduk, mcm terasing dengan dunia luar pun ade gak....
xpe la...sabar je la....insyaAllah....ujung bulan ni aku dan warga PNS akan berpindah ke BANGSAR SOUTH CITY...tempatnya cantik...maklum je la...bangunan baru katakan....
uishhh.....den dah x sobar2 ni.....
akak2 kat sini smua duk sbuk packing barang2....aku??? relax sudah....sbb aku x de barang pun...
klu ade pun....cukup satu beg....kotak pensel...kertas2 conteng...kasut aku...lappy aku....(x yah guna box pun) mmg nak kena angkut bawak p sana...semua nampak mcm semangat nk berpindah...
maklum je lah...dapat rasa tempat baru....perabot baru....kerusi baru....ecececeeee....


nak tengok bangunan baru tak???


jeng....jeng....jeng.....














sumber: incik Goo.










itu lah gambarnya......(kalu nak lagi, googlelah sendiri...huhu)
boleh nampak jelas...betapa jauhnya aku kena berjalan kaki sehingga ke ofis....dah la kena tukar train lagi....2 train bari sampai sana....(fuhhh....sabor je la...)



hahhhhh.....tu pasal ofis aku......tu bukan tujuan aku tulis ni ha.....
aku nak cakap pasal bisnes....u know....business.....huhu....



aku ade terpikir nak wat bisnes kecil-kecilan kat sini....tp tu la....setiap bisnes, mesti kena ada modal walaupun rm1 kan.....hehe....modal nak beli benda2 mcm mesin pengisar lah....cup lah....tepung lah...


actually aku bercadang nak jual cup cake@apom polka dot kat opis ni....ape2 jenis kek la aku nak jual....saja suka suki....hehe....(tapi student praktikal boleh wat mcm tu ke??)
itu just perancangan....belum lagi dilaksanakan....insyaAllah.....ada rezeki...aku nak buat jugak....huhu





any good idea yg lain??...silalah share.....jangan malu2.........hehehe...







(dalam otak dah pikir duit masyuk...............huhu)

No comments:

Post a Comment