~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Tuesday, March 13, 2012

[GIGIH S.E.M.I.N.G.G.U]

assalamualaikum.....


camat pagi uolssss.....

pagi ni aku dan rumate aku dan ofismate aku brekfes puding jagung yg lembik....lembik bukan sebarang lembik...
tapi sodap jugak...hehehe....next time kena la tambahkan tepung kastard tu lebih skit ye bagi puding tu keras.....


tapi tu bukan tajuk utama aku nak share ngan korang....

actually aku just nak share result eksperimen aku utk seminggu ni....
eksperimen pe...tu rahsia....hehe....

wah.....menjadi la eksperimen aku tu....lam seminggu ni dah nampak resultnya...
setakat ni still sikit je la......kena banyak bersabar..kena banyak berusaha dengan gigih lagi....

chaiyuk..chaiyuk....

harini sama mcm semalam.....bz mengemas fail2 untuk berpindah...
harini first time aku datang keje pakai kemeja dan seluar...hihihi...



okey....blah dulu.....tata......

No comments:

Post a Comment