~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Tuesday, March 6, 2012

[CERITA D.I.A]

arghhhh....pagi2 lagi dah spoil mood aku...

tetibe je meleleh air mata ni.....





sakit hati.......ye.....sakit sangat2...

nak je aku mengutuk...menyumpah....



dalam ati aku......"dia ingat dia leh bahagia ke bila wat aku mcm ni???"


Astaghfirullah.......aku lemah saat ini....



tu baru gambar dia tunang....belum lagi kawin......




sabar..........................



ya Allah.....jika dia bukan jodohku....kau hapuskanlah semua kenanganku bersamanya...
aku x sanggup nak idup dengan sisa2 kenangan aku dan dia....






kebahagiaan atas kesengsaraan orang lain...boleh kekal ke???....






cmana aku nak kembalikan mood aku ni???..mata duk berair lagi..nak kena cover la.... :(

2 comments: