~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Friday, October 29, 2010

ToMbOl PiNtU-kU

Camat malam….(28 oktober 2010-9.00pm)

Sonok rasenya bila kelas dah abis…last kelas, ptang td aku gagah jugak g kelas sbb lec nk bg tips…naseb baik aku g…bnyak mmbantu aku taw..actually ade benda yg sedih aku nk share..kisah time mgrib td…x taw la apa yg kepala otak aku ni pikir..smpai trtggal kunci lam bilik..sedar2 balik bilik..kunci x dew..dah agak dah akan jd mcm ni time aku sorg2…patut la smpai nk makan pon x lalu..ase nk balik cepat2 jew..upanya ade benda yg dah tggu..adoyai..satu hal ag…thanx aku ucapkan kpd sume member2 baik aku yg tolong aku utk bukak pintu tu…mcm2 cara kami wat…guna kad lembut..batu...sudu dan garfu (smpai patah bila dpt kat aku..ganaz x??? hahaha..) kitaorg siap bukak langkah silat..karate...sumo.. x jugak boleh2…smpai sakit jari aku ni…taip ni pon ase sakit2..ape lah nasib badan...aku kol presiden..encik Nick..dia bg kunci pendua..tetap x ley gak sbb tu bukan kunci dia..tombol pintu aku ni baru je tukar..x sempat wat pendua ag..trus bg kat kitaorg..so, pape hal kan dah susah..salah aku jugak kan…hahaha..(ambik kau!!..) so..jalan trakhir..kena la pecahkan jugak pintu ni..even aku tahu..aku akan berdepan dgn denda..huhu..terima je lah kan..

x tahu nk ngadu kat sape..aku pon trus tepon my mom…my mom demam..sedih aku dgar..kena cover2 suare…(padahal air mata dah nk kuar..aduyai..) sabar….dah lama nk balik...tp ade je benda yg mghalang..sabar ag…huhu..insyaAllah…kalu ade rezeki…mggu depan ika balik ye mak..(isk..isk. :( ..).. mak aku slalu ckap mcm ni.. “dah x ley balik..nk wat cmana kan..asalkan mak dpat dgar suara anak2 mak..ckup la…” uwaaaa…lg la aku bertambah sedih…cpat2 cover air mata tu..huhu… nk dijadikan cerita..dari smalam ag..aku dapat msg daripada adk aku..actually aku x twu yg mana satu…aku save nbo baru mak aku as “mak cyg”..aku ingatkan adk xbf aku…rupanya adk aku la….uwaaaa…apa la aku ni..adk sendiri pon x twu…ye la..mana idaknye…hairan gak lah aku..cmana dia ley msg aku..bila aku kol mak aku..mak aku citer..dia sendiri godek2 tepon tu…sume akak2 dan abg2 dia kol…sedih gak la..lam msg tu dia ckap dia demam…dia cakap.. “akak..kol la adk..” dan td aku kol..dia dah tdo…xpe lah adk cyg…esok akak kol adk ag yew..muahhhhh...akak cyg sgt kat adk akak ni ha..dia baru je darjah 4..tp bg aku dia ni cpat blajar sesuatu..almaklumlah..budak2 katakan..komputer game yg org dewasa main..dia lah yg pro..abg dia yg blajar main drpd dia..huhu..sal enset tu pon same…arap besar nant dia bijak mcm aku gak..(bijak ke aku nih??..prasan suda...haha)…

moga mak dan adkku cepat baik demam…cyg sgt kat mak..muahhhhh…hehe..jgn jeles yew…

No comments:

Post a Comment