~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Thursday, October 28, 2010

x sedar diri!!!...

salam...
bukan main sonok aku bila pat log-in blog aku ni...susah tol nk masuk..time x ley masuk..mncurah2 idea aku nk mgarut ape..bila ley masuk..tup2..lupa abis..huhu..pg ni liatnya aku nk bangun pg..bukan liat bangun subuh ek..hehehe(bukan tiap2 ari aku mcm tu kew..ahakz..) hah...sudah....bgun2 ajew...g cuci baju..pastu trus on tenet..itu je la kojeku..huhu...dah la malas g kelas..mentang2 la kelas last....sambil aku duk ngunyah roti..(mkan slow2)..jari aku pon pantas la menaip entry ni...jap ag ade kelas..dah la x solat ag...aduyaii...x sedar diri lak tu...hahaha...sbelum tu aku kelam kabut g pejabat DPP Petronas...Cik Shikin kata ada announce yg ade kaitannya ngan projek aku lepas raye aritu....guess what???...actually aku pon x taw...sj je deme ni suh aku exercise ulang alik g pejabat...salah aku gak..sape suh g time deme lunch...gagagaga...dah nk kna g skali ag...
actually bnyak taw benda yg aku nk semadikan lam blog aku nih....kirenya blog aku ni sbgai diari aku...aku xnk nyusahkan org lain nk dgar masalah aku..kalu aku taip lam ni..aku x kesah pon kalu x de sape yg nk bace..huhu...aiman x kesah..janji aku puas hati..gagaga..
arini rumate aku, Cik Bella dh berangkat pulang ke rumahnya...so..tggal la aku sorg2...i'm alone..(ala...mcm x biase je kan..gedix tol aku ni..haha)...tp x pew...esok..aku dah start keje...aippp...aku kan sdty ag...cmana aku ley keje ek??..poyo je ayat aku..aku wat part-time smpena konvokesyen kat UUM ni...atleast masa aku terisi sket ngan keje2 brpaedah...duit pon masyukkk...tu yg penting..huhu...hope dapat la aku melupakan segala masalah yg bersarang lam kpala otak aku ni...nk pomot gak..kalu nk beli shawls yg chantek2...dtg la kedai aku nnt..(opppsss..kedai tokey aku)..hahaha...kasi harga chantek punye...huhu...
k lah...lepas gak rindu aku nk mengarang lam blog aku ni..dunt worry..after this, i will always up-date..if i'm free la...bnyak ag citer yg aku nk share lam ni..wait k...daaa

No comments:

Post a Comment