~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Wednesday, April 11, 2012

[KELUAR L.A.G.I]

Assalamualaikum....

semalam korang buat apa? cuti umum katakan..bukan senang nak dapat cuti mcm ni....so... cuti semalam memang aku x sia2kan.....
kaki ini x henti2 melangkah sana sini....
perjalanan semalam sangat best dan sangat memenatkan....

dari rumah
.
.
.
suria KLCC
.
.
.
makan2
.
.
.
tengok wayang-Dark Flight (seram wooo)
.
.
.
karoke
.
.
.
pasar malam Bangsar
.
.
.
balik rumah!!!

harini mesti ramai yg update sal gegaran kan....kat bnyak tempat yg kena..
tapi semalam aku x rasa la plak..(mungkin sebab aku ada lam panggung wayang kot..)
so...semua orang kena la hati2.....bila2 masa dan dimana2 saja boleh berlaku...
"kun Fayakun"..wallahualam...


baru selesai makan lunch berbekalkan sayur lemak cili padi, ikan bilis dan ayam goreng..

jom start keje!!!....
tata....



+nakditelanterasapahitnamuntidakbolehdiluah+

2 comments:

  1. BESTNYA DGN SAPA G JLN2 TU ERK XAJAK PUN KAN

    ReplyDelete
  2. hehehe......ade laaaa....rahsia la....hihi

    ReplyDelete