~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Sunday, April 15, 2012

[MISI B.A.T.T.L.E.S.H.I.P]

15 April 2012

APAmacam?? baca tajuk pon dah taw kan...haha....

semalam seharian berjalan-jalan di Shah Alam....
penat memang la penat...tapi memikirkan hari cuti..bila lagi dapat kuar mcm tu kan....
so, 2 hari sabtu dan ahad..memang aku x kan lepaskan peluang untuk berjumpa kawan2 tersayang....hihiiii...

hari ni pulak(tarikh di atas)...aku and the geng plan ke Klang plak...
kebetulan ada member aku tu nak g umah nenek dia kat Klang....nak hantar kad jemputan kawin diorg..insyaAllah...29 April 2012 ni diorang akan berkahwin....Alhamdulillah...syukur....
sempurnalah satu tanggungjawab yg dituntut oleh Islam...(turn aku ni entah bila la plak kan...)

berborak ngan atok dan wan dia smpai kul 7....sejam lebih gak la...
umur wan dia 80 tahun tapi nampak masih bersemangat....
dia x lokek nak share pengalaman dia...best jugak sembang ngan warga emas mcam ni...
sbbnye pengalaman diorang tu berharga mcm emas taw....huhu...
lepas tu kami bergerak pulak ke panggung wayang...misi kami harini adalah BATTLESHIP...
x kira....walau apa pun jadi....kami nak jugak tengok citer tu...(semangat berkobar2..haha)
almaklum je la...nama pon hari cuti.....pergi sana sini, panggung wayang FULL....hahaha...
tapi misi tetap diteruskan.....
sebelum tu.....berhenti sebentar di kedai makan....lapor la....pekena tomyam dulu...huhu...
lepas makan baru sambung cari panggung wayang..
FINALly....jumpe jgak tempat yg kosong (lupa dah apa namanya)...rasenya tempat tu mcm baru dibuka je...sbb x ramai orang kat situ....banyak seat kosong lagi...
dah la sound best........cerita best........tengok wayang pon besttttt.....terbaikkkkk!!!


+terimakasihku+

No comments:

Post a Comment