~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Tuesday, April 24, 2012

[BUKAN S.E.K.A.L.I]


-ditujukan khas untuk seorang insan yang ku rindui-

...bukan sekali lagi aku perlu sendiri
bukan sekali lagi aku perlu tangisi apa yg terjadi..
bukan sekali lagi aku perlu terima semua ini

sebenarnya aku masih tak mengerti
apakah sebenarnya niat di hati
kau puja diri ini...sehingga hati ini kau miliki...

tapi....aku harus sedar....dalam nyata kau ada dia....
ikatan yang tak mudah di terlerai..
sedangkan aku ini hanya persinggahan..dalam mimpimu..
walaupun terikat dengan perasaan, tapi masih belum kuat
tidak sekuat tali yang sedia ada....

perlukah aku terus mara walau seluruh alam menunding atas kesilapanku?
perlukah aku terus berjuang walau aku tahu hujung penamat nanti membunuhku?

engkau tidak sekuat yg aku sangkakan...
engkau tidak seteguh ungkapan yang kau luahkan...
aku lemah kerana kau....yg melemahkan aku...

lepaskan aku sayang....
biar aku sendiri..
agar tak perlu lagi aku pentingkan diri...
aku pergi, aku terluka sendiri....hanya aku...
aku mara, bukan seorang...tapi semua yg ada akan terluka....

biarlah aku pergi ditemani kenanganmu....haruman cintamu....
akan aku simpan dan abadikan rindu ini.....

~pergijangankembalilagi~

No comments:

Post a Comment