~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Tuesday, April 17, 2012

[SAKIT B.E.N.A.R]

"KEBENARAN ITU MENYAKITKAN"

ni entry yg keberapa ntah untuk hari ni.....(ade aku kesah)


malu bertanya sesat jalan....tapi dalam kes aku....kalu tak bertanya merana diri...
dan bila aku bersuara......lain plak yg jadinya..

tapi orang cakap..lebih baik kita tahu sekarang dari kita tahu masa nanti...
tapi bagi aku....sama je la....
then..bila dah tahu..memang sakit.....
kecewa....sedih.....marah....(senang cakap semua ada la..)

aku ni pompuan....dan sepatutnya aku kena la paham memahami....
aku xnak aku terima semua ni kerana terpaksa dan aku xnak aku terima semua ni atas kepentingan aku sendiri....

berat untuk aku membuat keputusan....

tapi perlu ke aku pikirkan sal prasaan dan ati aku kalau orang yg aku sayang langsung x pedulikannya??



+terimakasihuntuksegalanya+

No comments:

Post a Comment