~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Tuesday, May 1, 2012

[A.D.A.K.A.L.A. AKU]

"Adakala kita perlu menangis supaya kita sedar bahawa hidup ini bukan sekadar untuk ketawa.... 
Adakala kita perlu ketawa supaya kita dapat menilai betapa mahalnya setitis air mata....
dan adakala kita perlu menghargai apa yang kita ada, kerana selepas kehilangannya, baru kita menyedari bahawa berharganya dia untuk kita...."



ya.....aku sedar....terlalu banyak salah yg aku buat pada dia....tapi aku ada sebab aku sendiri kenapa aku buat macam tu....
jawapannya...aku sayangkan dia....
ya....aku SAYANGkan dia....


(statement berani mati...)




No comments:

Post a Comment