~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Wednesday, May 2, 2012

[D.I.M.A.N.A. ADA]

Dimana ada BENCI...biarlah aku membalasnya dengan SAYANG
Dimana ada hati yang terLUKA...biarlah aku menjadi PENYEMBUHnya
Dimana ada DUKA....biarlah aku menjadi PENGHIBURnya
Dimana ada PERSELISIHAN...biarlah aku yang MERAPATKANnya
Dimana ada KERAGUAN....biarlah aku yang MEYAKINKAN
Dimana ada PUTUS ASA....biarlah aku yang menebarkan HARAPAN
Dimana ada KESEDIHAN...biarlah aku yang berkongsi BAHAGIA
Dimana ada KEGELAPAN...biarlah aku yang membawa CAHAYA....

kerna aku ingin kau tahu.....
Dimana ada sinar CINTAmu....HATI aku akan terus mekar...
"selagi kau perlukan aku....aku akan setia disisimu sayang"

-akupasrahmeskipunakudahdibuang-

No comments:

Post a Comment