~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Wednesday, May 16, 2012

[TAK F.A.H.A.M]

tak faham tol laaaa....
memang aku x faham.....
manusia ni.....macam2 perangai masing2....
xleh nak agak la.....sbb tu la ada orang kata...
"rambut sama hitam, tapi hati lain2...."
tapi sekarang mcm dah kena tukar ayat baru sebab orang sekarang ni ramai yg dah warnakan rambut diorang...dah tak hitam dah pon...haha


senang citer, macam-macam adaaaaa....
kadang-kadang bila dekat depan kita...baik sangat2.....
tapi bila jauh....mulalah wat perangai...rasa macam nak ikat je duk sebelah ni...
baru tak gaduh kot....
penat la macam ni........ :(


nak pergi sangat...pergi lah.....
dah malas nak cakap ape...
cakap pun x da guna...
tp kena ingatlah.....
kita buat baik kat orang, Allah akan balas baik...
kalau kita buat jahat ngan orang...paham2 je lah ye....
 xnak cakap lebih2...kang aku lak yg touching lebih....

dalam fb tu satu hal.....dah malas nak gaduh2....
patutlah hantar msg bersayang2...rupanya gf dia sengaja nak kenekan aku...
ingat aku kebulur sangat kat pakwe hang ka???
kalu aku x ingat yg dia tu kawan aku, dah lama aku sembur hang.....
sabar je lah ye.....orang mcm tu pon ada jgak....
memang dari mula lagi aku dah dapat rasa....


ni satu hal.....memang aku x faham nape la dia layan aku macam ni....
nak kata benci.....layan jugak aku ni....
tak tahu la.....mungkin terpaksa kot...
sebab nak jaga hati aku ke????
tak perlulah sampai macam tu.....


sedih ke weh????......xperlu kot......
kalu aku nak buat, sampai dia merana pun aku boleh buat....
macam yg sorang tu.........hidup dia xkan aman.....
lantak la apa orang nak kata....ade aku kesah????.... (pengakuan berani mati)

--kau baik dengan aku...aku akan 1000x baik dengan kau!!!

"kalau takut terbakar tangan, jangan berani bermain api...."


kalu berani sangat, cubalah.....
engkau belum kenal siapa aku....

---baik-baik sayang <3






No comments:

Post a Comment