~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Friday, May 4, 2012

[O.R.A.N.G. CAKAP]

Assalamualaikum.....morning kamo...

benar orang cakap....dalam sesuatu tempoh masa...macam2 boleh terjadi.....diluar jangkaan kita....jangan kita rasa selamat....ala...sehari je lagi.....tapi dalam sehari tu...macam2 leh jadi....
dan benda ni terjadi pada aku....aku x sangka semua ni boleh berlaku dalam masa sehari je....skrang dah 3 ari......dan bukan penamat macam ni yang aku inginkan....

mungkin orang boleh cakap...."bersabarlah...dugaan.." tapi orang lain x rasa apa yg aku rasa.....ya.....hanya aku dan Allah saja yg tahu....


aku harap sangat...semuanya akan kembali mcam biasa....
sumpah....aku rindukan dia......


No comments:

Post a Comment