~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Wednesday, May 2, 2012

[A.K.U. BUNTU]

Apa lagi yang aku perlu buat skrang ni????
aku buntu.........
hati aku trlalu rindukan dia....
aku perlukan dia.....

tapi...
dia dah buang aku.....
aku xda dalam hati dia...dah x ada dalam hidup dia....
kenapa jadi sampai mcm ni???
kenapa sampai mcm ni dia benci aku??
besar sangat ke salah aku kat dia???
apa yg aku buat, dia salah tafsirkan....
aku buntu........
penat dah dok lap air mata ni.....
dari smalam mata aku asyik masuk habuk je....emmm....

diamkan diri pun salah...bersuara pun salah....aku buntu.... :(

No comments:

Post a Comment