~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Wednesday, May 9, 2012

[AKU B.O.L.E.H]

Assalamualaikum....dan Salam satu malaysia.... :)


setelah beberapa hari menyepi....jeng jeng jenggggg......

madah berhelah yang aku nak share harini....








 "HIDUP PERLU DITERUSKAN WALAU APAPUN YANG TERJADI....!!!!" 




cewahhh....semangat x kau Peah bila baca post ni??? hehehe...
mai nak habaq sikit, aku memang ngah semangat ni taw uollz....



Alhamdulillah....bisnes kerepek kat office ni berjalan dengan lancar....nak jugak la orang2 kat office ni beli kerepek aku kan (klu x sedap, xde la aku jual kan).....class kaw maria...hehehe....

so....kalau sape2 nak mencuba peluang nak menjual kerepek ubi kat office masing2...korang leh la roger aku kat sini... 

nak taw kerepek apa yg ada??



KEREPEK UBI MASIN
KEREPEK UBI PEDAS (kering)
KEREPEK UBI PEDAS (Basah)
KEREPEK BAWANG...

semua sedap2 blako....sebungkus RM2.00 je....beli 2 bungkus RM3.50 je...hehe (amik kaw, siap ada diskaun lagi)...tu harga yg aku jual kat offis aku...kalu beli borong, ofkos la lagi murah beb.....


tu satu bisnes yg aku ngah wat skrang ni...walau kecil-kecilan je...aku arap sangat aku dan bisnes x akan terpisah....

dan satu lagi plan aku............jeng jeng jengggggg......coming soon....



aku plan nak start kecil-kecilan dulu....mungkin start dari rumah....kire homemade lah...
tapi masih banyak benda yang aku kena belajar....dan nak belajar tu pon kena guna duit....tapi itulah yang jadi masalah aku....then...aku pilih untuk belajar dengan en.Google...hehehe.....xpe la...aku buat yang mana aku mampu la....slow-slow lah dulu kan...hehe


aku perlukan sokongan dari semua yang mengenali aku...dan dari semua yang menyayangi aku...please give me ur support and please pray for me dear... :)


INSYAALLAH....


jika ini satu-satunya jalan yang boleh membuatkan aku berjaya dan terus berjaya....aku akan cuba melangkah walaupun aku x nampak apa yang ada di depan sana....masih banyak lagi yang aku perlu belajar....


ORANG LAIN BOLEH BUAT...AKU JUGA BOLEH!!!....

-masih berfikir...nak terus stay kat sini atau nak blah tempat lain....fikir...jangan tak fikir...

Ok.bai




No comments:

Post a Comment