~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Monday, May 21, 2012

[SAAT I.N.I]

Assalamualaikum......


sebelum ni semangat berkobar-kobar nak update belog aku ni....

tapi sekarang.......nak bukak belog pon aku dah malas....




semua tak kena....
asyik xde mood je.....
x da semangat....
tak taw hilang kemana.....


nak wat dono pon xleh gak.....klu pikir pon sakit kepala...sakit hati.....

saat macam ni.....mulalah....

"aku mau ke pantai......
aku mau dengar bunyi ombak...
aku mau lihat lapangnya lautan.....
agar fikiran aku senyaman bunyi di laut....
sesejuk biru airnya...."



--tapi kalau xada pantai....tasik pon jadi lah..... :)


masa berlalu...hari berganti......

harini aku kecewa.....
tiba malam....tidur.......
bangun dari tidur.......bersiap untuk ke kerja.....
macam tu lah rutinnya.....


yang lepas itu kenangan....yang akan datang itu impian....
tak mungkin aku dapat lupakan kenangan yang membawa aku untuk mencapai impian...


ok.tata sayang....

No comments:

Post a Comment