~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Wednesday, January 4, 2012

[WELCOME 2.0.1.2]



SALAM TAHUN BARU DAN SALAM SATU MALAYSIA.... peaceeee...no war!!

(walaupun terlewat update...aku x kire...nak wish gak....huhu)








HAPPY NEW YEAR 2012!!!!






begitu cepat masa berlalu...tup2....dah masuk tahun baru...
dan umur kita pon dah bertambah satu angka...

mcm x percaya je kan...kan3...










Alhamdulillah...syukur pada yg Esa kerana kita masih lagi bernyawa hingga ke hari ini...

kita??? sape kita tu??....kamo...kamo....dan kamo semua la kan...(wah...ramainye..)
x salah...malah dapat pahala lg kalu kita mendoakan utk org lain...
(betol3--ala2 upin ipin....angguk cepat...haha)




pejam celik...pejam celik...dah 7 sem aku kat bumi Sintok ni...
tinggal ag 2 minggu je lagi untuk aku meneruskan perjuangan aku yg belum selesai ni...

sepanjang aku kat sini...banyak pengalaman manis dan pahit yg aku tempuh...
dan semua tu mengajar aku erti hidup ini....


entah apa lagi dugaan yg ada di depan....aku arap aku dapat trus bertahan...insyaAllah...





2012





aku arap tahun ni...aku dapat berubah menjadi yg insan yg diredhai olehNya...serta menjadi anak yg soleh... AMIN.






WELCOME TO AWESOME 2012!!! :)




#janganbersedihhidupiniperluditeruskanwalauapapunyangterjadi#

No comments:

Post a Comment