~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Tuesday, December 27, 2011

[HILANG S.E.M.A.N.G.A.T]

aku x faham tol.....memang aku x faham.....sangat2 x faham....pasal ape yg aku dah study ni...
satu pon x masok lam kepala hotak aku ni....
atoi laaaa....kalau la leh setkan kepala ni....leh simpan memori...kan senang.....
(dussshhhh...bersyukurlah dengan ciptaan Allah..)

3 days to goooo......bukan 3 months okay....
sedarlah diri tu sikit.......

mana semangat aku yg sebelum ni merah menyala....membara bagai api yg sedang marak...
fulamak....api tu pon lama2 akan tinggal bara...pastu jd abuk....huk huk huk

tapi xpe lah....semangat tu akan datang dan pergi dengan sendirinya...
yang penting hati kena cool......(walaupun hakikatnya down gilew...haha)

aku pusing ke kanan...ke kiri...depan...belakang....(aishhh...x reti dok diam tol an...)
ceq bukan apa....nak kata kucing nak beranak..xpun...mati akal...xpun...tambah2 ag mati kutu....
pon takkk...
ni gara2 nak cari semangat yg hilang lah ni....
x taw nak buat apa....bangun.....amik tali skipping.....then.....start...
1....2....3..........20....huhhhh....penat dol....kikiki ( nak bg ilang ngantok sebenarnya..)

okey2.....tu semangat dah datang kit....jom pegang nota....start study...biaq sampai lebam2 mata ni....hihihi.....

No comments:

Post a Comment