~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Sunday, December 25, 2011

[MENCARI S.I.N.A.R]

bukan ku pinta smua ini terjadi....
dalam mencari sinar...
aku terdampar di sini...
di dalam dunia yg aku sndiri x mengerti....
kemana harus aku langkah...
kemana dapat aku temui jalan keluar..
terkedu aku penuh penyesalan...
gelap gelita....
entah apa di depan sana...di kiri...kanan dan belakangku...
takut......curiga....entah apa yg akan ku temui nanti....
haruskah aku duduk menanti huluran tangan pada yg simpati??
atau aku perlu bangun dan meredah segala halangan yg aku belum pasti...??
mgkinkah aku akan temui sinar itu??
atau aku akan terdampar kembali di sini......

No comments:

Post a Comment