~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Saturday, December 3, 2011

[PATOT P.O.N]

apa la yang x kena ngan aku arini......

asyik nak marah je....

em....patot pon....rupanya aku ehem2....

tapi slalunya x mcm ni... kononya leh control ar...

kepada incik b, sy mintak maaf....xpasal2 kita gadoh lak.....

maafkan sy....

.

.

.

.

layan lagu ni jap...dari siang td dok memekak kat dewan sana nun...

tp best gak layan time ni...huhu....feelling abish ar...

.

.

.

.

just for u...

.

.

.

Setiap nafas yang dihembus...

Setiap degupan jantung...

Aku selalu memikirkanmu...

Dalam sedar dibuai angan...

Dalam tidur dan khayalan....

Aku selalu memikirkanmu....

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang...

Barulah terasa ku bernyawa...

Kasihku ku amat mencintai kamu...

Kerana kau beri erti hidup...

Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya..

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan....

Ku bersyukur adanya kamu...

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia

Asal masih adanya kamu.......

.

.

by incik Anuar Zain.....

.

.

.

ok2...dapat semangat kit nih....jom sambung wat asaiment lak..


sambil makan rambutan yang mak angkat bagi td...hehe...


sambil menunggu incik b pujuk.. (sgt mengharap kot...)

.

.

.

memang patot pon aku terima macam ni...

.

.

.


jangan tegur kalu nampak mata aku bengkak...huhu



No comments:

Post a Comment