~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Saturday, December 3, 2011

[TERINGAT K.A.M.O]

assalamualaikum....


sedih la aku tengok belog aku nih...sunyi sepi ja....
tergerak lak ati nak update....
selama ni bukan saja xmau update...tp benci sgt ngan line tenet ni ha..
entah susah sgt nak loading belog aku ni....
wat spoil je niat aku bila nak bergosip kat sini...



xmau la cerita panjang2....free nanti leh pot pet lagi...




penat bekerja part-time....siap ada overtime lagi td...huhu

saja update belog sambil nak amik feel....nak bagi semangat sikit...
asaiment x siap lagi lor....cuak tol akuuuuu...hahaha

orait....go go go...chaiyokkkk!!!...

masih menanti family angkat yg ondaway datang sini...insyaAllah...


nite dear.....

No comments:

Post a Comment