~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Sunday, December 4, 2011

[SABAR Y.E]

dugaan apa lagi ni???


kenapa jadi mcm ni???
.
.
.
.
sabar ye wahai hati............
.
.
.
.
.
setiap manusia ada kekurangannya


dan


manusia x lari daripada melakukan salah....

memang susah utk memaafkan kesalahan orang lain....

tp xperlulah sampai berdendam...


aku akan cuba yang terbaik untuk insan yang aku sayang...
ini janji aku....


mungkin aku perlu berubah berdasarkan pengalaman aku selama ni....



always think positive....okey....
.
.
.
.
jika ini laluan untuk sampai ke destinasi aku, aku akan tempuh...
biarpon laluan tu banyak curam...banyak onak dan duri....



pray for me dear.....



.....semua ini xkan berulang lagi....ini janjiku padamu....

No comments:

Post a Comment